🌲🌲🌲 OBCHODNÍ PODMÍNKY

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Fyzická osoba Kristýna Nováková, IČO: 00721638, DIČ: CZ9454181572 sídlo Růžová 39, 393 01 Pelhřimov (dále jen "Poskytovatel"), poskytuje za níže uvedených podmínek fyzické, nebo právnické osobě (dále jen "Klient") pobyt v přírodě (dále jen "Služby").

Vztah Poskytovatele s Klientem shora uvedených služeb se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále rovněž "VOP", nebo "Podmínky"), nestanoví-li jinak zvláštní podmínky pro užívání Služby nebo technické podmínky užívání Služby, které jsou obvykle umístěny na webových stránkách www.threetrees.cz.

Tyto podmínky představují návrh poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") určený klientovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce www.threetrees.cz a přijetím podmínek poskytování služeb přijme zákazník návrh Poskytovatele ve smyslu § 1731 Občanského zákoníku, čím mezi poskytovatelem a klientem dojde k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen "Smlouva").

SMLOUVA MEZI KLIENTEM A POSKYTOVATELEM

Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem (Smlouva) je uzavřena s Klientem v online rezervačním systému na webových stránkách Poskytovatele (www.threetrees.cz/cliff) a potvrzením této rezervace ze strany Poskytovatele zasláním e-mailu na adresu Klienta. Smlouva může být případně dále uzavřena mimo online rezervační systém, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Poskytovatelem, potvrzením objednávky Klienta ze strany Poskytovatele, nebo potvrzením nabídky Poskytovatele ze strany Klienta nebo oboustranným podpisem písemné smlouvy.

Smlouva specifikuje zejména konkrétní časový termín, na který Poskytovatel poskytuje Klientovi obytné auto, umístění mobilní jednotky (zejména pomocí GPS souřadnic), cenu za takové ubytování, způsob platby a její splatnost.

Poskytovatel eviduje Smlouvy uzavřené v rámci Rezervačního systému a může je na požádání zpřístupnit Klientovi.

  • Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
  • Minimální doba pronájmu jsou 3 placené dny, v hlavní sezoně (během letních prázdnin) min. 7 placených dní.
  • Maximální počet osob v obytném autě jsou 4.

Klient se zavazuje při rezervaci obytného auta a při uvádění jakýchkoli údajů pro účely Smlouvy zadávat přesné a pravdivé informace. Jestliže Klient zjistí, že v údajích zadávaných v Rezervačním systému provedl chybu v psaní nebo uvedl nepřesné údaje, opraví chybné údaje v systému v procesu rezervace, anebo bezodkladně kontaktuje Poskytovatele za účelem napravení těchto chyb. Poskytovatel neodpovídá za nedostatky poskytnuté služby způsobené v důsledku chyb či včas neopravených chyb v údajích uvedených Klientem v rámci rezervace, v komunikaci s Poskytovatelem, anebo ve Smlouvě.

CENA A REZERVACE

Cena ubytování (a případně cena dalších doplňkových služeb) včetně DPH je uvedena v Rezervačním systému, nebo je jiným způsobem sdělena Klientovi před provedením rezervace.

Rezervace mobilní jednotky provedená Klientem v Rezervačním systému platí 3 dny ode dne provedení rezervace. Do této doby je Klient povinen provést úhradu celé ceny rezervovaného ubytování, a to bezhotovostní platbou dle instrukcí uvedených v Rezervačním systému (není-li výslovně dohodnuto jinak v případě, že Smlouva byla uzavřena jinak než prostřednictvím Rezervačního systému). Jestliže do uplynutí této lhůty Klient cenu neuhradí, Smlouva zaniká, Poskytovatel ani Klient jí nejsou nadále vázáni a Poskytovatel je oprávněn příslušnou mobilní jednotku pro dotčený termín a lokalitu opět na svých webových stránkách i jinak nabízet jako dostupnou k ubytování třetím osobám.

DOPRAVA A PLATBA

  • Platební brána (poskytovatel spol. Comgate, a.s.) - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
    • platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby -https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou / https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
      Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.
      Comgate, a.s.
      Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
      E-mail: platby-podpora@comgate.cz
      Tel: +420 228 224 267
  • Bankovní převod

KAUCE A POKUTY

Týden před příjezdem Vám zašleme email, kde jsou instrukce k zaplacení kauce 30.000,- Kč na případné poškození obytného auta a jeho vybavení. Po skončení pronájmu obytného auta Vám kauci vrátíme na Váš bankovní účet do 5-ti pracovních dní.

• Je zakázáno provádět jakékoliv úpravy na vozidle (polepování, šroubování, vrtání atd.).
• Je zakázáno kouřit v interiéru, používat svíčky, prskavky atd.
• Je zakázáno v obytném autě převážet jízdní kola, lyže a jiné předměty, které by mohly poškodit vnitřní vybavení.
• Při neodstranitelném poškození interiéru nebo exteriéru účtujeme úhradu v plné výši.
• Je zakázáno používání běžného toaletního papíru do chemického WC.
• Je zakázáno používání chemického WC bez chemie.

• Nájemce plně odpovídá za přepravované osoby i náklad.

• Domácí zvířata jsou povolena.

• Při předčasném ukončení pronájmu se nájemné nevrací.

• V případě neznalosti některé z manipulace se zařízením obytného karavanu nebo rady v nouzi může nájemce volat na tel. 604609274
• Nedodrží-li nájemce sjednanou dobu pro vrácení karavanu bez předchozí telefonické dohody s pronajímatelem, je povinen zaplatit vedle částky odpovídající dennímu nájemnému též smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč při překročení sjednané doby do 24 hodin, překročí-li prodlení s vrácením karavanu 24 hodin je nájemce povinen zaplatit za každých započatých 24 hodin prodlení smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč.

STÍŽNOSTI A MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížnosti Klient zašle Poskytovately na elektronickou adresu kupujícího (info@threetree.cz).

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb.

Celková ceny za poskytnuté služby bude uhrazena na základě vystaveného účetního dokladu (příjmový doklad, faktura), dle uvedených podmínek.

Platbu lze provést přes platební bránu nebo převodem na účet. Platbu nelze provést platební kartou na místě.

Aktualizace Všeobecných obchodních a storno podmínek vstupuje v platnost dne 1. 8. 2024.

Změny a doplňky těchto podmínek mezi poskytovatelem a klientem mohou být individuálně upraveny výlučně písemnou formou.

Reklamační řád, záruka a odstoupení od smlouvy

🌲🌲🌲 STORNO PODMÍNKY

Zájemce je oprávněn zrušit Rezervaci a ukončit Rezervační smlouvu kdykoliv. Na základě zrušení Rezervace vrátíme Zájemci uhrazenou Rezervační zálohu poníženou, a to bez zbytečného odkladu po zrušení Rezervace. Zájemce však bere na vědomí, že za zrušení Rezervace mu bude účtován Storno poplatek dle následujících pravidel: Zájemce zaplatí Storno poplatek:

  • ve výši 0 % z celkové výše Rezervační zálohy při zrušení Rezervace do 2 dnů od uzavření Rezervační smlouvy;
  • ve výši 50 % z celkové výše Rezervační zálohy při zrušení Rezervace od 3. dne po uzavření Rezervační smlouvy do 30 dnů před sjednaným termínem uzavření Nájemní smlouvy (první den Nájmu);
  • ve výši 100 % z celkové výše Rezervační zálohy při zrušení Rezervace od 30. dne před sjednaným termínem uzavření Nájemní smlouvy do 14 dnů před sjednaným termínem uzavření Nájemní smlouvy;
  • ve výši 100 % z celkové výše Nájemného při zrušení Rezervace od 14. dne před sjednaným termínem uzavření Nájemní smlouvy.

Poskytovale se zavazuje vrácenou částku zaslat klientovi na bankovní účet do 5-ti pracovních dní.

Informace o ochraně osobních údajů

🌲🌲🌲 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel rezervačního systému Kristýna Nováková na stránkách www.threetrees.cz, IČO: 00721638, DIČ: CZ9454181572 sídlo Růžová 39, 393 01 Pelhřimov zpracovává osobní údaje poskytnuté Kupujícím za účelem plnění a dodatečného potvrzení Obchodních podmínek, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb a nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů.

Základní ustanovení

1.Správcem osobních údajů podle paragrafu 5 písm. o) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") je Kristýna Nováková, IČO: 00721638, DIČ: CZ9454181572 sídlo Růžová 39, 393 01 Pelhřimov (dále jen "Správce");

2. Kontaktní údaje správce jsou: e-mail: info@threetrees.cz, tel.: +420 604 609 274;

3. Osobními údaji se rozumí všechny informace identifikující fyzickou nebo právnickou osobu.

Zdroje zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu se souhlasem poskytl kupující a které správce získal na základě plnění Kupní smlouvy a zpracování elektronické objednávky v internetovém obchodě www.threetrees.cz;

2. Správce zpracovává jen identifikační a kontaktní údaje kupujícího nezbytné pro plnění Kupní smlouvy;

3. Správce zpracovává osobní údaje za účelem dodávky, zúčtování plateb a k nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů. Osobní údaje nebudou zveřejňované a nebude docházet k přenosu do dalších zemí.

Účel zpracování osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje kupujícího z následujících důvodů:

1. Za účelem registrace na webové stránce www.threetrees.cz podle paragrafu 13 odst. 1 písm. a) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů;

2. Za účelem vyřízení elektronické objednávky kupujícího (jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo, číslo občanského průkazu);

3. Za účelem plnění práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi kupujícím a Správcem;

4. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro plnění kupní smlouvy. Bez poskytnutí osobních údajů nelze smlouvu uzavřít.

Doba uchovávání osobních údajů

1. Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Kupujícím a Správcem a po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu;

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů je Správce povinen údaje smazat.

Příjemci a zpracovatelé osobních údajů

Třetí stranou, která přijímá osobní údaje kupujícího, jsou subdodavatelé Správce. Služby těchto subdodavatelů bezpodmínečně souvisí s úspěšným plněním kupní smlouvy a elektronické objednávky mezi správcem a kupujícím.

Subdodavateli správce jsou:

  • Webnode AG (systém e-shopu);
  • Zásilkovna s.r.o. (doručovací služba);
  • Google Analytics (analýza webových stránek);

Práva kupujícího

Podle podmínek stanovených v Zákoně má kupující právo:

1. Na přístup ke svým osobním údajům;

2. Na opravu osobních údajů;

3. Na vymazání osobních údajů;

4. Vznést námitku proti zpracování;

5. Na přenositelnost údajů;

6. Odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně nebo elektronicky na e-mailové adrese: info@threetrees.cz;

7. Podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že došlo k porušení jeho práva na ochranu osobních údajů.

Zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal všechna vhodná technická a organizační opatření nutná k zabezpečení osobních údajů Kupujícího;

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť osobních údajů, zejména zabezpečení přístupu k počítači heslem, používání antivirového programu a pravidelnou údržbu počítačů.

Závěrečná ustanovení

1. Odesláním elektronické objednávky na webové stránce www.threetrees.cz potvrzuje Kupující, že byl obeznámený s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá;

2. S těmito pravidly souhlasí Kupující zaškrtnutím políčka v objednávce;

3. Správce je oprávněný tato Pravidla kdykoliv změnit. Novou verzi Pravidel je povinný zveřejnit na své webové stránce.

Tato Pravidla vstupují v platnost 1.8.2024